Dom > Vijesti > Sadržaj

Percepcije potrošača od vrećice za kupovinu

Jul 23, 2016

Maloprodaja shopping bags su oblik sekundarne ambalaže, koje pružaju trgovaca (besplatno) kupcima kao sredstvo za prijevoz robe. U Hong Kongu, ponovna upotreba vrećice za kupovinu je česta pojava. Koji su razlozi za potrošač to koristiti i ponovno koristiti vrećice za kupovinu? Koje su frekvencije korištenja različitih vrsta vrećice za kupovinu? Postoje objavljene studije koje se odnose na vrećice za kupovinu, stoga ovaj istraživački studij ima za cilj pružiti početni uvid prema percepcije potrošača od vrećice za kupovinu. Nakon kvalitativne posla, upitnik koji se sastoji od ukupno 200 personally‐administered upitnika provedena prilikom odabira Hong Kong masa brzog transporta (MRT) postaja u Hong Kongu. Cilj uzorkom obuhvaćeno mužjaci i ženke u dobi od 15 ili više od s jednaka raspodjela svakog spola. Zaključci ukazuju da većina ispitanika željeli koristiti i ponovno koristiti papir vrećice za kupovinu umjesto plastične vrećice za kupovinu. Osim toga, na ispitanika željenog različite atribute iz papir vrećice za kupovinu u usporedbi s plastične vrećice za kupovinu. Konačno, odnos između trajanja čuvanje vrećica i Učestalost ponovnog istu torbu je identificiran.